Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Första inlägget?

Är detta egentligen ett första inlägg? Jag skriver ju egentligen bara detta för att "datorn" sa åt mig att göra det. Det första inlägget blir väl det andra? Eftersom det är mer seriöst.
I alla fall...
Ni som läser min blogg kan förvänta er särskrivingar och stavfel åt alla håll. (Jag lovar att något av det där är felstavat.) Ordet igentligen kan också dyka upp, det är bara närkingskans egentligen. Tro mig jag säger det ordet med just i i början. Så har jag brottom när jag skriver så kan det dyka upp, det är ett ord jag använder väldigt ofta. Det som troligtvis också kommer dyka upp är "I alla fall" och "Eftersom". Det används flitigt av mig vid textskrivande. Ni får hoppas att min svanska utvecklas med tiden.
Nu ska jag plugga,sova och äta. Inte för att jag vill plugga, det måste jag. Även med denna huvudvärken som börjar stiga mej upp åt huvudet. He He Heh... Dålig humor jag vet. Folk smittas!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar