Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Vaken

Gissa vem som sitter i skolan nu?
Jo jag.
Sitter i bildklassrummet och ska måla så att jag kan sätta ihop allting sen.
Idag har vi bild,svenska,matte,idrott och spanska. Sen ska jag hem och då är det jullov. Vi har typ bara en halvtimmes asvlutning i Nicholai-kyrkan i morgon. Enda problemet är att det är tidigt och kommer sluta innan stan öppnar, så jag får väl hänga i biblan ett tag eller nåt. Eller har någon lust att ge mig sällskap?


Jag har icke önskat någon låt ännu. Måste ladda in pengar först. Har 49 kr på simkortet. Å det räcker ju inte tyvärr. Nu måste det målas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar