Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Att det kan vara så enkelt att få sin vilja fram

Är uppe hos mina kusiner.
En är i skolan, två sover, farbror handlar silvertejp och faster passar också på att sova medan de två små sover.
Lite mysigt faktiskt. Faster Kajsa ligger vid mina fötter och sover, ser fridfull ut. Hunden sover nog också, fast utomhus. Katten Rut är nog ute på sina äventyr.
Jag sitter med datorn i knät, skriver, skriver, skriver.
Väntar lite på att all action ska börja igen. Cirkusen i detta hus har paus för tillfället.
Solskens-prinsen Albin blev väldigt lycklig när jag kom igår. Det var härligt att se någon vara så glad över ens existens. Det blev även hunden. Han gillar mig, och var väldigt glad när jag gick ur sängen i morse.
Jag önskar att det kunde vara såhär lite varje dag. Det är så annorlunda med massa liv och rörelse kring en.
Den här formen av liv och rörelse, den är annorlunda och den är blandad med så mycket lycka och kärlek.
Ska väcka Kajsa nu, och sen blir det lite mer liv i huset. Jag måste skriva också, massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar