Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

2011-03-06 18:58

I morgon är det skola för mig.
Har prov, i religion, och jag är inte riktigt säker på vad exakt det är vi har prov på.
Vi kör ändå.
Ska fixa klart massa småsaker ikväll och ta itu med det stora på kommande vardagskvällar.
Jag hoppas jag kan klara det utan större sammanbrott.
Fixar en lista, fyller almanackan och hoppas på något bra.
Önskar mest att allt vore klart. Det hjälper mig dock inte. Ger mig ingen motivation.
Det saknar jag mest just nu, motivation. Ordet börjar bli magiskt.
Min nedräkning stressar mig också, om 17 dagar är jag 18.
Måste bestämma massa saker tills dess.
Har önskat mig en stavmixer. Har alltid velat ha en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar