Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Dear Samson, can I love you to? You see, I have no darling

 Har så läskigt mycket att göra igen. En del av det gillar jag att ha att göra. En del inte.
Jag städar mitt rum för att lugna mer mig. På ett sätt positivt antar jag.
Har fyllt 18 och hunnit med ett sådant där 4 timmars-prov i matte.
Skönt att det är över. Åldern känner jag ingen skillnad av ännu mer än att jag var på banken igår.
Har nu en sådan dosa att leka med och snart ett kort man kan betala över internet med. Och annat.
Har hunnit kolla på 3 filmer de senaste 48 timmarna också.

Jane Eyre












Norwegian Wood












Welcome

















Alla väldigt bra och fina.

I fredags när jag öppnade ett brev flög det små fina färgglada pappersfåglar ur det. De hänger i mitt tak nu. Ska vika fler fåglar, så att de andra sju får sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar