Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

22/5- en blåsig söndag, jag är mest arg på tekniken..

Är snart redo för ett försök att sova.
I veckan, natten till onsdag sov jag aldrig. Det gick bara inte.
Jag var vaken nästan 48 timmar innan jag äntligen somnade.
Har segelflugigt ( <---kul ord? ) med min klass denna veckan också.
Det vill jag göra igen.
Nu ska jag packa till i morgon, lägga fram kläder och vara stolt över min "nya" väska jag hittade på vinden.
En fin mörkblå portfölj i läder. Mamma köpte den nån gång år 95,
det listade jag ut genom de saker som låg däri. Hon använde den ungefär i två veckor,
innan hon la upp den på vinden, det berättade hon.
Så nu är den i alla fall min.
Sen ska jag kolla på en ny intressant serie jag hittade på svtplay. ----> denna
Sen ska jag se om jag kan somna.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar