Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Äntligen lite värme igen, och faktiskt lite positiva tankar

Hej Världen!
Det är lika bra att skriva så. Upptäckte ändå igår att man kan hitta en massa information om mig via nätet, alldeles för mycket information som jag inte trodde fanns där. Grymt läskigt.
Idag är jag glad, faktiskt. Jag har gjort massor av saker.
Målat mina naglar, torkat hyllor, rensat brevkorgarna och kastat mina kvitton (säkert 100 stycken), rensat en låda, sorterat viktiga papper, och massa annat småfix. Nu har jag bara kvar lite skoluppgifter, kalender uppdatering och att göra mig i ordning inför skoldagen i morgon. Det känns bra just nu, dock kommer skoldagen i morgon bli väldigt lång, plus att jag har möte på kvällen. Kommer komma hem sent, så i morgon kväll skiter jag i pluggandet och ska planera min pysselgrupp till trollebolägret. Han inte klart med det igår.
Heja mig! Jag kommer i alla fall sova gott i natt och säkert kommer jag somna gott i morgon kväll också.
Heliga makaroner! Önskar mig själv lycka till, jag har överlevt denna helg bra, och om jag får klart lite till nu, så blir det asbra. Så skönt när man slipper ångesten ibland!

1 kommentar:

  1. älskar ditt bloggnamn/titel!

    //anna
    driver webshop
    snygga linnen tshirts posters smycken och tygkassar.
    www.avanna.se

    SvaraRadera