Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Nystart

Tjoo!
Förra veckan var galen. Jag har typ sovit hela helgen.
Proven förra veckan blev klara och inlämnade. Missa 2 matteuppgifter på provet, eller jag gjorde dom inte. Fixa det inte. Skit samma jag gjorde allt annat.
I tisdags(igår) började vi på de nya inriktningarna. Det är superskönt. Skitskojiga klassföreståndare och en hel del kul lärare. Min nya svenska lärare kommer jag nog gilla även om man tror att hon är en sur gammal tant. Typ.
Idag på svenskan skrev vi presentationer av oss själva. Min blev typ 4 sidor. Och asbra.
Hoppas hon gillar den bara.

Allt fokus på att klara denna veckan sen är det lov och då ska jag chilla en massa! Och blogga ofcourse.
Nu är det "kvällsmat". Sen måste jag göra lite duktig saker.

1 kommentar:

  1. Vad va det för uppgifter?! :) Är lite nyfiken... Sedan funderar jag vilken inriktning det blev. Industidesign eller?

    Vi ses ju imorn iaf! Me like :D

    SvaraRadera