Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Orka?

Orka? Ett hemskt uttryck. Men det är vad jag precis sitter och funderar på just nu. Är astrött, har ont i magen och är superstressad. Jag får inte in ett skit i huvudet. Tyvärr måste jag det för jag har 4 examinationer denna vecka. Jag kommer inte klara någon av dem, för jag kan bara inte plugga. Har ingen ork till det och dessutom så gör familjen lika mycket ljud ifrån sig som en cirkus.
Hjälp mig någon!

1 kommentar:

  1. Ska du redan avsluta fyra kurser :O Trodde det bara var en.
    Äh, stressa inte upp dig så mkt. Ta en sak i taget och börja med det som är viktigast.

    Man måste inse att man hinner inte allt! Dags att prioritera...

    SvaraRadera