Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ehm.....räknas börjat gymnasiet? Det är nog det
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hahaha.....jag kommer inte ihåg mina nyårs löften, om jag ens la några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kan man säga
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mycket, mycket , mycket...........
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Skolavslutningen, det var väldigt blött, men kul.
8. Vad var din största framgång 2009?
Mina betyg, sommarjobbet,.......
9. Största misstaget?
Att låta gamla minnen spöka för mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite småsjuk, men icke skadat mig.
11. Bästa köpet?
Datorn
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn och biljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag gick ut nian, är så glad att slippa Lekeberg.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Samma nätter väntar alla(markus krunegård), Vi(Lasse Lindh), Låtar av Taken By Trees, Regina Spektor, Säkert och Hello Saferide.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare, men fortfarande ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, nu i slutet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vad ska man göra mindre av?
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma
19. Blev du kär i år?
Liten crusch, men inte kär.
20. Favoritprogram på TV?
Scrubs, Chuck, Andra Avenyn m.m
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight serien, Millenium serien.
22. Största musikaliska upptäckten?
Taken By Trees, Markus Krunegård, Melissa Horn och mer
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns knappt min födelsedag, men julklapp en tröja från nätet.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Kanske inte i presentväg, men annat....
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var i skolan hela dagen och hade matte prov på matte A-kursen, var hos mormor och sen hemma för lite kalas.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Aaa......
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska tillbakahållen, Jeans och T-shirt. Tog inte ut svängarna så mkt.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina och Kim´s pratstunder.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vilken kändis jag vill äta? Ingen...... Matthew MacFayden är dock snygg, men jag är inte sugen på att äta honom. Är inte vampyr, än.
31. Vem saknade du?
Många
32. De bästa nya människorna du träffade?
Carolyn, Klara, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar