Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

4 dagar kvar

Om fyra dagar är det dags för skola igen. Jag är inte ett dugg taggad, lite kanske men inte mycket.
Jag var mer sugen på att gå i skolan i början av jullovet. Konstigt nog.
Men det är ju mycket nytt på schemat denna termin. Så förhoppningsvis blir det kul.
Och enligt nya schemat börjar jag inte förrän 12.40 på onsdagarna. Det kan jag se fram emot lite grann.

Med en ny dator som är min egen, tre nya lexikon och lite annat smått och gott så blir det nog bra.
Måste bara se till att få klart bildrapporten och lite matte innan skolan börjar. Kanske måste skaffa lite ler block nu när jag tänker efter. Med 4 nya ämnen på schemat kan det behövas. Det blir engelska, CAD A, Konstruktion och Webbdesign på schemat. Och jag har inga mer linjerade block.

Har suttit och kollat på 16 and pregnant hela kvällen. Det är faktiskt inte så dumt att kolla på.
Hann med 3 avnsitt. Nu måste jag sova om jag ska kunna dra mig upp någorlunda i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar