Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Mozart

Sitter och lyssnar på Vampire Weekend, (Cape Cod Kwassa Kwassa)
dricker kaffe och käkor kola kakor. Ska skriva min bildrapport. Men tänkte skriva lite först.

För någon vecka sen ca 2 på natten så blev jag skrämd av ett rådjur.
Han (är säker på att det är en han, om inte så får den vara det i alla fall)
stog ute vid vårat fågelhus och käkade frön. Var inte beredd på detta och jag blev nog räddare för honom än han för mig allvarligt talat. Men i alla fall så kommer han tillbaka lite då och då.
Det hände i fredags, men denna gången 3 på eftermiddagen då det fortfarande var ljust ute.
Rådjur ser inte lika bra när det är ljust så han märkte knappt mig. Därför kunde jag också knäppa några kort.
Så här är Mozart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar