Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

ZZZZ..zzz.zz.zzzZZZZ..ZZZZZz

Jag har sämsta sömnvanorna just nu. Usch!
Inte hjälper det heller att jag börjar 12.40 i morgon. Måste ändå åka in tidigt.
Men i alla fall.
Min kropp vill inte sova när jag vill det.

Mozart har inte dykt upp på länge.
Han kanske har sett mitt bloginlägg och fick scenskräck.....stackarn.
Han skulle vara kul att ha som sällskap.

Skolan är massivt seg.
På engelskan får jag som vanligt ta allt ansvar eftersom min grupp dissar att jobba.
Webdesignen är jobbig i det faktum att det nog är ett nytt språk.
Sen har vi ju massa andra nya kurser och det gamla. Matte och fysik lockar mig nu
när jag har alla nya kurser. Något positivt är att va slapp CAD idag.
Jag lovar på hedersord att jag hade somnat som en sten på den lektionen.

Efter skolan gjorde jag ett litet fynd.
En bok för 20 spänn!
Så nu har jag en i samlingen! Wooohooo!
Älskar myrorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar