Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Going Crazy

Hej Världen!
Nu har jag läst ut alla mina sommarböcker och lånat nya smart som jag är.
I morgon börjar skolan igen. Jag ser lite fram emot det, men bara lite för jag vet redan nu att jag kommer ha massor att göra.
Hela denna dag har jag letat som en galning efter mitt USB-minne som verkar fått fötter och flytt.
Jag vet att jag hade det i slutet av förra terminen men nu är det som bortblåst.
Det är ju ändå på 2GB och det är absolut lagom till skolan. Men det är så borta det bara kan bli!
Jag förstår inte vart det kan vara. Undrar om jag kan ha glömt det i skolan, men min känsla ligger på att jag hade det i väskan det är jag mycket säker på. Samtidigt undrar jag om jag kan ha glömt det i CAD-salen efter sista lektionen. Jag måste kolla det det första jag gör i morgon.

I helgen blir det att åka till Falkenberg för FakeFree´s räkning och informera NSF-scouterna om FakeFree- aprochen. Jag ser verkligen fram emot det, men jag blir lite nervös också......
Nej. nu ska jag städa och göra i ordning för skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar