Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Nog är det höst

Hej Världen!

Jag har inte skrivit något på länge. Jag har tappat livsgnistan lite för mycket.
Dessutom är det höst, jag är grymt skoltrött och vill hellre krypa upp i sängen med mys-kläder, en kopp te och en bra bok.
Jag har som vanligt lite för mycket skolarbete att göra.
Har en jättemysig biologi-uppsats att skriva. Den ska vara klar i morgon.
Matte-hemprov, svenska-artikel, konstruktionsarbete, perspektiv-målning, fysik och säkert lite annat mys.
Hjälp....

Det är verkligen höst ute. Jag håller på att frysa ihjäl och har redan taggigt fram min stickade långa kofta jag brukar svettas i på vintern. Men så har jag ju också en underbar feber. Den återkommer lite när den vill, plus att min hosta har bestämt sig för att bosätta sig i min hals. Det tänker jag inte gå med på.
Nu ska jag skriva lite biologi, ta en kopp te. Sen blir det paus med promenad. Det kommer behövas.

Lite awsome höstmusik kanske? Här är två av de skivor jag alltid lyssnar på på hösten.
De passar så grymt bra.
Hagnesta Hill - Kent
Isola - Kent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar