Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

22/11-10 MÅNDAG....igen -.-

Hej Världen!
Idag är det måndag. Jag hatar måndagar.

Idag har det varit en lång dag. Gick upp 05.30 i morse, var i skolan 07.30 och jobbade design till engelska lektionen som börjar 09.40. Sen har dagen bara kört på. Sista lektion var såklart grymt seg. Bussen var självklart sen, både stadsbussen och länsbussen förstås. Ätit våfflor, inte för att jag tycker det räknas som kvällsmat. Man äter ju liksom inte tårta till kvällsmat? Det är ungefär samma sak.
Nu sitter jag vid mitt skrivbord och ska göra läxor och annat kul plugg.
Lyssnar på : Iron & Wine - The Shepherd´s Dog, funderar grymt mycket  på att göra mig en kopp te och göra klart matten. Något storplugg orkar jag inte idag. Lite småsaker i matten och fysiken kvar.
Det bästa är att vi har öppet hus i helgen (okej det kanske inte är så kul), men vi får kompledigt på måndag och vi har faktiskt studiedag på onsdag. Det ska bli grymt härligt!

Idag kör vi en liten dagens The Ark låt:
Let Your Body Decide är deras debutsingel från första albumet. Vi kör lite basfakta i dag. Jag är för trött och jag måste orka med matten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar