Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Överlevnads-strategier

Det finns tidpunkter i livet man behöver hjälp att överleva. Min senaste strategi är schema.
Ett schema av det lite mer extrema slaget. Jag ska skriva ner, dag för dag, timme för timme vad jag ska göra,vad som ska pluggas. Jag behöver det just nu, för att få ordning. Även om jag inte har någon lust att ha det såhär. Jag tycker om att ha lite ordning, men inte såhär mycket. Jag hoppas bara att det funkar. Jag vet inte vad jag ska göra annars. Så nu ska det planeras. En hel vecka framåt, och om en vecka ska det göras igen. Provar det så är det bra, och då kanske det blir bra igen snart.

1 kommentar:

  1. Lovisa, tittar in hos dig och bekantar mig utifall du skulle bli vinnaren av tavlan,
    tack för att du ville delta..
    kram/Irene

    SvaraRadera