Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Happy People Never Fantasize , ?

Låt med samma titel här.

Försöker, och försöker överleva allt.
Älskar våren, har ändå så svårt att vara glad.
Kanske det är vinden som blåser ut alla goda tankar ur mitt huvudet.
En ond vind. Det slutar aldrig blåsa.
Man säger också att våren är kärlekens tid, jag har svårt att hålla med. För min del.
Fick hjärtat lite krossat igår, igen.
Hur mycket ska man orka?

Var vaken till kring fyra inatt. Vaknade klockan åtta, somnade om lite halvt. Gick upp typ halv tolv.
Ätit frukost, plockat tussilagor och vandrat på vidderna.
Nu ska jag skölja av all gårdagens ångest och kanske dammsuga.
Sen ska jag ta tag i allt jag behöver göra, och försöka måla lite för första gången på länge.
Kanske skriva lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar