Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

30/10-10- Happy Halloween?

Hej Världen!

Nu har vi kommit till den där tiden på året då absolut ingen kan komma överrens om när det är Halloween.
Det är alltid vissa som säger att det är det denna helg och vissa som säger att det är nästa.
Därför tänker jag strunta i det i år, jag orkar inte med det. Jag kommer väl på något sätt fira alla helgons dag, men inte Halloween.
Idag blir det storstädning för mig. Jag ska passa på att rensa alla hyllor, garderoben, byrån och alla andra av de upp-samlings-ställen jag ha för alla mina prylar. Det är väl behövt. Min låda med tröjor ser ut som den har varit med om en tornado. Allvarligt talat så kan nog hela mitt rum se ut lite så ibland, just nu kanske det inte är så farligt. I alla fall inte det man ser.
Så det ska städas på nu, jag sätter på min superstädlistans-spellista och kör igång.
Superstädlistans-spellista är en spellista till en nedskriven lista jag har för superstädning. Den innehåller låtar jag kan sjunga med i och kan texten till, det är det man behöver när man ska städa. Bra att ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar