Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Mp3ns Toplista...

På min mp3 har jag en funktion som visar mina mest spelade låtar.
Den ser ut såhär:
1.Clamour For Glamour
2.One Of us Is Gonna Die Young
3.Calleth You, Cometh I
4.Let Me Down Gently
5.Little Dysfunk You
6.Absolutley No Decorum
7.A Virgin Like You
8.Hey Kwanongoma
9.New Pollution
10.Deliver Us From Free Will
11. The Others
12. Prayer For The Weekend
13. Girl You Gonna Get Them (Real Soon)
14. The Worrying Kind
15. Vi (Lasse Lindh)
16. Paul Weller (Kristian Anttila)
17. No End
18. Thorazine Corazon
19. Disease
20. Tell Me This Night Is Over

Vad är det nu med denna lista som är så speciellt?
Hm....ja det finns två låtar jag skrev artist-namnen på. Det är för att alla andra låtar är av The Ark.
Det bevisar vad? Att jag är en rikigt Angelhead. Ha! Det visste jag redan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar