Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

Mr Cold, an evil guy...

Nej min förkylning gav sig inte.
Nu är jag rejält förkyld med feber, halsont, huvudvärk, nästäppa, hosta, ja hela kittet.
Jag behöver några riktigt bra förkylningskurer nu. Jag har inte tid att vara sjuk, men jag är helt utslagen och kommer säkert få vara hemma både måndag och tisdag. Säkert onsdag också. Jag gillar det inte.
Jag kommer ha massor att göra när jag missar så mycket, som om jag redan inte har det.
Jag ska hänge resten av denna dagen till förkylningskurer såsom fisherman's-friend och en hel del ingefära.
Även några kannor te, och en hel del vatten och vila. Jag fick knappt sova inatt på grund av förkylningen, så jag ska försöka vila lite också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar