Ett ställe för mig att skriva ut lite av tankarna i världen. Poesi, kärlek, pluggeri. Om massa böcker och en hel del musik. Att överleva utan Arken, men också om att föra den vidare.
Du är välkommen hit. Vem du än är.

21:28 12:2:2011

Förre helgen var underbar.
Skärgården är något av det vackraste som finns.
Älskar det.
Älskar min faster och alla andra underbara hemskärs bor. Solskens-prinsen Albin. En av mina kusiner.
Underbara pojke. Han riktigt strålar.
Nu är jag bara hemma. Stressar sönder mig själv. Sover inte. Inte mer än 6 timmar per natt. Oftast 4.
Huvudet gör ont, magen också, själen med.
Jag önskar, drömmer.
Händer det att drömmar slår in?
Fast, jag vet inte vilka som jag vill ska slå in.
Jag vet, ingenting.
Just nu, vill jag mest bli av med allt jag har att göra.
I morgon ska jag köra så mycket med symaskinen att den säkert kommer gå sönder.
Men det kommer säkert bli bra, fast jag kommer inte ha råd med en ny symaskin.
Borde skaffa mig en egen. Vill ha en.
Ska skriva essä nu.
Kärlekens Historia. En bok jag faktiskt inte vet om jag gillar.
Den saknar något jag inte kan sätta fingret på.
Kan skriva lite mer på essän eftersom jag inte var i skolan i fredags så jag kunde lämna in den.
Brukar inte känna såhär efter att ha läst en bok.
Känns konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar